  • Data: 2010-02-09 08:26:05
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > Taniej jest poczekać 5 lat a potem sprzedać rzekomy dług za 10% wartości?

    Taniej jest - mając 10 000 dłużników po 300zł - odzyskać 300 tysięcy
    złotych, niż zainwestować w same opłaty sądowe 0,3 miliona złotych,
    zapłacić adwokatom za pisanie pozwów, potem jeszcze 1 milion złotych
    albo więcej na zaliczki dla komornika a w efekcie okaże się, że odzyska
    się mniej niż się zainwestowało.

    > Składasz pozew, tamci pewnie nie odbiorą, więc będzie "prawidłowo
    > doręczony", i powolutku, nie śpiesząc się (i nie ponosząc nadmiernych

    Nie będzie prawidłowo doręczony, ponieważ już tam nie mieszka.

    > Mi się kiedyś zdarzyło, że ktoś nie zapłacił co miał zapłacić. I nie
    > czekałem, aż się przedawni, tylko zadbałem o sprawę.

    Trzeba się było od razu przyznać, że doświadczenie masz takie, że
    miałeś jedną sprawę na 5000zł. Wówczas możesz sobie tak eksperymentować.
    Ale jak takich spraw będziesz miał 10 tysięcy, to inaczej będziesz śpiewał.

    --
    Liwiusz