  • Data: 2010-02-09 09:50:44
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Taniej jest - mając 10 000 dłużników po 300zł - odzyskać 300 tysięcy
    > złotych, niż zainwestować w same opłaty sądowe 0,3 miliona złotych,

    Ummm... Jak wyliczyłeś te opłaty, hmm?

    > zapłacić adwokatom za pisanie pozwów,

    Albo jesteś dużym koncernem i masz i tak etatowego, albo wynajmujesz
    takiego, który da hurtową zniżkę za parę tysięcy spraw różniących się
    wyłącznie sumami i adresami.

    > potem jeszcze 1 milion złotyc albo więcej na zaliczki dla komornika
    > a w efekcie okaże się, że odzyska się mniej niż się zainwestowało.

    Od kiedy komornicy biorą zaliczki rzędu 1/3 wartości należności?? Ty się
    dobrze czujesz?

    > Nie będzie prawidłowo doręczony, ponieważ już tam nie mieszka.

    > Trzeba się było od razu przyznać, że doświadczenie masz takie, że
    > miałeś jedną sprawę na 5000zł. Wówczas możesz sobie tak eksperymentować.
    > Ale jak takich spraw będziesz miał 10 tysięcy, to inaczej będziesz śpiewał.

    To jest różnica wyłącznie skali. Chyba nie zaczniesz twierdzić, że trzej
    najwięksi operatorzy telkomunikacyjni mają obroty i zasoby finansowe
    porównywalne z jedną osobą prywatną robiącą sobie tłumaczenia?