  • Data: 2007-08-28 20:42:11
    Temat: Re: rekalkulacja OC w MTU
    Od: <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ---------------------------

> [...]
    ubezpieczenia
    > określające przysługujące Ci zniżki na OC? podajesz jedynie informację, że od 13

    Mam 60% znizki, w MTU mam inny pojazd ubezpieczony od 3 lat.
    Znizka byla udokumentowana zaswiadczeniem od poprzedniego Ubezpieczyciela.

> [...]
    pojazdu i
    > następuje wtedy różnica w kwocie składki do opłacenia.

    Zbywca nie otrzymal zadnej marketingowej znizki. Dysponuje wnioskiem gdzie sa
    zaznaczone znizki i nie ma tam nic procz bezszkodowosci.

> [...]
    również
    > zapewniać Cie, że nie nastąpi w tym przypadku konieczność dopłaty

    Jak wyzej wspomnialem dysponuje wnioskiem ktory dal mi Zbywca wiec widzialem
    jakie i za co otrzymal znizki. Podczas rozmowy z konsultantka powolalem sie
    na ow
    wniosek i sam powiedzialem ze nie zmienily sie znizki za bezszkodowosc,
    powiat, wiek
    wlasciciela, okres posiadania prawa jazdy, NIC sie nie zmienilo procz
    nazwiska.