  • Data: 2006-08-28 23:20:57
    Temat: Re: regres ubezp. (OC)-zbiegł z miejsca zdarzenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:cf9cs3-im7.ln1@ziutka.router...

    > No nie w słownikowym rozumieniu tego pojęcia. Zbiegł, czyli uciekł.
    > Ucieka się przed czymś. Nie mógł zbiec nieświadomie, no chyba, że z górki
    > w obszarze anomalii grawitacyjnych :) W każdym razie to określenie
    > implikuje, że oddalił się w celu uniknięcia czegoś, a co tu nie miało
    > miejsca.

    Masz rację. Zresztą napisałem o tym w innym poście. Ale zauważ, że mowa o
    notatce policjanta z miejsca zdarzenia. Na tym etapie miał on prawo przyjąć, że
    sprawca zbiegł i nie ma się co do niego czepiać o to sformułowanie. Natomiast
    wywodzenie przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe dalej idących wniosków z tego - jak
    się teraz okazuje nie do końca słusznego poglądu jest nadużyciem i tyle.