  • Data: 2006-08-29 14:54:12
    Temat: Re: regres ubezp. (OC)-zbiegł z miejsca zd
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ to jest fakt i nie o dokładne nazwenictwo tu chodzi (przecież
    > odjechał, a NIE biegał). Oddalił się z miejsca zdarzenia i to
    > policjant stwierdził, a obowiązku nie miał ustalać dlaczego.
    faktem jest, że oddaliłem się z miejsca zdarzenia. "zbiegnięcie",
    czyli ucieczka - zgodnie ze stosownymi przepisami - ma miejsce wtedy,
    gdy oddaliłem się z miejsca zdarzenia w celu osiągnięcia ściśle w
    przepisach określonych korzyści (np. uniknięcie odpowiedzialności).
    pytanie brzmi: jak mogę chcieć czegoś uniknąć skoro nie wiem, że
    mi grozi?

    > Jedank zauważ, że winowajca nie miał watpliwości czy to ON tamten
    > pojazd uszkodził, a nie odwrotnie. To może sugerować, że jednak mógł
    > zauważyć kolizję.
    rozumiem Twój tok rozumowania. nie tak jednak było.
    skoro policjant mówi, że są świadkowie, którzy podają mnie jako
    sprawcę a wszystkie inne fakty (rysy na samochodzie, fakt, że byłem
    danego dnia w podanym czasie na tym parkingu) potwierdzają, że
    kolizja faktycznie miała miejsce - zgodziłem się, że dopuszczam
    możliwość iż przytarłem komuś auto

    > Dalej są chyba świadkowie zdarzenia, skoro winnego ustalono.
    chyba są. policjant twierdził, że z nimi rozmawiał.