eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną › Re: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
  • Data: 2007-02-27 10:06:08
    Temat: Re: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Mam zapłacić ten rachunek który otrzymałem i czekać na wyjaśnienia?
    >> Mogę domagać się zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z
    >> biurem obsługi klienta (w końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?
    >
    > Zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne raczej nie ponieważ
    > dzwoniłeś do nich bo chciałeś - równie dobrze mogłeś reklamację zgłosić
    > w salonie. Ale możesz domagać się zadośćuczynienia w kwocie ... zł :-)

    Uhm. No a co jeśli oni powiedzą że te 50 minut darmowych z poprzedniego
    miesiąca dadzą mi w tym miesiącu? Mnie to kompletnie nie urządza bo
    teraz to ja już nie potrzebuje aż 100 minut. Ja potrzebowałem 50 minut
    za free miesiąc temu. Mogę domagać się by przysłali nową fakturę która
    będzie uwzględniała te 50 minut?



    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1