  • Data: 2007-02-27 11:46:49
    Temat: Re: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oprócz zgłoszenia reklamacji co mogę jeszcze zrobić? Mam zapłacić ten
    > rachunek który otrzymałem i czekać na wyjaśnienia? Mogę domagać się zwrotu
    > kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z biurem obsługi klienta (w
    > końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?

    Jesli to Idea, to dostaniesz f-re korygujaca, mialem tak z naliczaniem
    sekundowym ktore nie dzialalo;)
    F-re musisz zaplacic z tego co wiem, chociaz ja w pewnym momencie mialem juz
    tak dosc pisania oczywistych reklamacji, ze napislaem ze nie zaplace, dopoki
    ktos z idei do mnie nie zadzwoni.Pani zadzwonila i w 5 minut stwierdzila ze
    mam racje... tylko po co czekac miesiac na odpowiedz negatywna, na dwa pisma
    itp...
    Pami poprzepraszala i dostalem jakies tam gratisy.
    LAtwiej cokolwiek zlaatwic majac tel na firme. JA teraz to juz mie pisze
    reklamacji, tylko mam numer pana ktory przez telefon wszystko zalatwia;) mam
    3 telefony na firme i wcale majatku za nie nie place;)
    pozdrawiam
    michal