    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Date: Tue, 27 Feb 2007 11:06:08 +0100

    > Zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne raczej nie ponieważ
    > dzwoniłeś do nich bo chciałeś - równie dobrze mogłeś reklamację zgłosić
    > w salonie. Ale możesz domagać się zadośćuczynienia w kwocie ... zł :-)

    Uhm. No a co jeśli oni powiedzą że te 50 minut darmowych z poprzedniego
    miesiąca dadzą mi w tym miesiącu? Mnie to kompletnie nie urządza bo
    teraz to ja już nie potrzebuje aż 100 minut. Ja potrzebowałem 50 minut
    za free miesiąc temu. Mogę domagać się by przysłali nową fakturę która
    będzie uwzględniała te 50 minut?

    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak