  • Data: 2007-08-02 10:57:34
    Temat: Re: pytanie prawie do kryminologow,umowa,odciski
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasiek" <e...@p...wprost.pl> napisał w
    wiadomości news:21b5.0000006e.46b1b321@newsgate.onet.pl...
    > witam
    >
    > 2 lata temu zakupilem autko za okolo 20tys zl.
    > tak sie zdarzylo ze potem dostalem stypendium i wyjechalem z kraju
    > niedawno wrocilem i probowalem zarejestrowac autko.
    > okazalo sie ze od 3 lat wisi na nim zastaw komorniczy (nie wbity w dowod
    > rejestracyjny) i nie moge go przerejestrowac.
    > malo tego osoba ktora mi go sprzedala nie istnieje.
    > jednakze mam umowe sprzedarzy na ktorej widnieja jej odciski (mysle ze
    > jest
    > notowana facet mial kropke wytatuowana na oku)
> [...]

    witam!

    jeżeli na dokumencie sprzedazy rzeczywiście są widoczne odciski palców tej
    nieistniejącej osoby, to mysle, że przy użyciu stosownych preparatów
    kryminalistycznych, np. argentoratu, uda się wydobyć te odciski i skopiowac
    na stosowna folie; ale musisz sie z tym udać na policje, z tymze staraj sie
    dotykac dokument np. w rekawiczkach gumowych, czy cos podobnego; najlepiej
    zapakuj go w folie nie skladajac dokumentu i zaniesc to na policje

    powodzenia

    pzdr