  • Data: 2003-08-28 12:05:57
    Temat: Re: pytanie o spadek 2
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ben" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10d5.0000070f.3f4cbee5@newsgate.onet.pl...

    > Nie mogą. Kwestia podatku może być załatwiana pomiędzy Tobą a urzędem
    skarbowym.

    Nie moze....
    Na wspolwlascicielach ciazy SOLIDARNIE obowiazek zaplaty podatku od
    wspolwlasnosci
    i US-u nie obchodzi kto go zaplaci "fizycznie".

    > Usunąć ze spadku? hm....... moze poprzez złożenie do sądu pozwu o uznanie
    Cię
    > za niegodną dziedziczenia, ale to wymagałoby udowodnienia jakiegoś
    > Twojego "przewinienia" względem spadkodawcy

    Mysle ze probuje Pan swych zdolnosci w jasnowidzeniu....

    lepiej uswiadomic pytajacemu,z e jasnowidzenie nie jest na grupie powszechne
    i jesli
    chce sie czegos dowiedziec, nech przedstawi sprawe.

    Boguslaw