  • Data: 2011-11-14 12:46:20
    Temat: Re: pytanie o prokuratora
    Od: cyrena <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 08:06, Sonn <c...@p...pl> wrote:

    > Mało wiesz

    Wiem o tym z ust innego prokuratora, ale rzeczywiście, gdybym
    wiedziala więcej pewnie nie zadawałabym tak debilnych pytań na
    grupach.
    > Pisać sobie możesz, ale musisz mieć _konkretne_ powody, a nie tylko
    > twoje widzimisię, że prokurator prowadził sprawę nie według twojego uznania.
    > Polecam lekturę art. 40 k.p.k.

    > Śmierdzi mi to zwykłym pieniactwem

    Ciekawe jak byś się nie pienił, kiedy tracisz wszystko, zostaje Ci
    tylko to co masz na sobie. Wszystko na co pracowałes przez całe swoje
    życie, pamiątki rodzinne, dokumenty zostaje Ci skradzione i
    zniszczone. Ciekawe, czy prokurator, który załatwia sobie więcej dni
    wolnych, nie przykładając się do takiej sprawy, mając wszystko na
    talerzu odpierdziela numer i uznaje, że w zasadzie to nic sie nie
    stało. Do tego sąd twierdzi, że jesteś na tyle młody, że masz czas na
    odpracowanie tego co straciłeś. A jeśli masz pracę, to przecież możesz
    wziąc kredyt na to, żeby przeżyć z dnia na dzień...
    Więc nie pisz mi bzdur, bo dopiero teraz się wpieniłam.
    Jeżeli ktoś pyta, to odpowiedz jeśli masz wiedzę w temacie, bo po to
    chyba jest ta grupa.