  • Data: 2011-11-14 13:57:53
    Temat: Re: pytanie o prokuratora
    Od: cyrena <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Była pierwsza sprawa dotycząca tylko jednej osoby. Sprawa zamknięta.
    Osoba skazana na 1 rok i 2 mies w zawieszeniu na 3 lata i naprawę
    szkody w wysokosci 9710zł (gdzie ja straty oszacowałam na ok 160 000-
    łącznie z moja działalnoscia gospodarcza, której nie wzięto pod
    uwagę).

    Teraz chce skarżyć pozostałe osoby świadomie biorące udział w
    przestępstwie. Sąd, który rozpatrywał moje zażalenie wytknął
    prokuratorowi błędy dotyczące tychże osób. To sąd właśnie przyznał mi
    rację w moich argumentach, wyliczając wręcz sytuacje, czy też cytując
    zeznania tych osób. Dlatego sądzę, że to nie jest w porzadku i musze
    jakoś obejść tę prokuraturę.
    (mam nadzieję, że nie zamotałam za bardzo)