  • Data: 2011-11-14 08:10:57
    Temat: Re: pytanie o prokuratora
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-14 09:06, Sonn pisze:

    > Tak, sprawy sa po prostu przydzielane zazwyczaj według kolejności wpływu
    >
    > z tego co wiem to nie
    >
    > Mało wiesz.
    >
    > ale potrzebuje przepis, który jasno i wyraznie to
    >
    > Nie ma takiego
    >
    > a jezeli jednak takie postepowanie jest zgodne z prawem, to
    >
    > Pisać sobie możesz, ale musisz mieć _konkretne_ powody, a nie tylko
    > twoje widzimisię, że prokurator prowadził sprawę nie według twojego
    > uznania.
    > Polecam lekturę art. 40 k.p.k.

    > Śmierdzi mi to zwykłym pieniactwem

    To tak jakbym w sądzie napisał apelację i kolejny wyrok miałby wydać ten
    sam sędzia.

    "Wg kolejności wpływu" nie oznacza, że nie można stosować zasady, że
    prokurator, który wydał zaskarżone postanowienie, nie będzie po raz
    wtóry prowadził sprawy. Czy takie rozsądne postępowanie jest sprzeczne z
    przepisami?

    --
    Liwiusz