  • Data: 2011-11-14 13:00:23
    Temat: Re: pytanie o prokuratora
    Od: Sonn <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-14 09:10, Liwiusz pisze:

    > To tak jakbym w sądzie napisał apelację i kolejny wyrok miałby wydać ten
    > sam sędzia.

    A to apelację rozpoznaje ten sam sąd czy zupełnie inny? Poza tym z
    przepisu (wskazany 40 k.p.k.) jasno wynika, że sędzia podlega wyłączeniu
    z mocy prawa jeśli brał udział w wydaniu zaskarżonego wyroku :)

    > "Wg kolejności wpływu" nie oznacza, że nie można stosować zasady, że
    > prokurator, który wydał zaskarżone postanowienie, nie będzie po raz
    > wtóry prowadził sprawy. Czy takie rozsądne postępowanie jest sprzeczne z
    > przepisami?

    A przydział według wpływu jest sprzeczny? Na prowadzącym ciąży obowiązek
    zachowania obiektywizmu i zebrania dowodów zarówno na korzyść jak i na
    niekorzyść.

    --
    Sonn