  • From: "Olo" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o platnosci
    Date: Sun, 22 Aug 2004 21:16:24 +0200

    > Jak *ty im* wystawiasz rachunek jako OF, to *na tym rachunku* już
    > są wyliczone (przez ciebie) właściwe kwoty przychodu, kosztów, dochodu
    > i podatku (oraz reszty do wypłaty !).
    > I to "oni" odprowadzają *TWÓJ* podatek !
    > Oczywiście o ile umowa i rachunek są prawidłowe...

    pytanie brzmi ..czy ja, jako osoba nie posiadajaca firmy mam prawo
    sprzedawac abonament do mojej strony WWW. Abonament pozwala uzytkownikowi
    mojej strony na pelny dostep do niej.
    Zatem czy mam prawo pobieracv oplaty za strone, za dostep do niej, strona
    oczywiscie jest moja. Jednak nie mam firmy. Jak zatem moge odprowadzic
    podatek ? czy wypelniam jakies pity ? firma ktora osbluguje platnosci nie
    ma zamiaru oplacac podatku za mnie.