    From: GaMar <gamar@konto_na_onecie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: psychiczny sąsiad/zakłócanie spokoju
    Date: Wed, 28 Feb 2007 10:16:20 +0100

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Jakos tego wszystkiego nie ogarniam. Kiedy z kims jest prawdziwy problem
    > nigdy nikt palcem nie ruszy. Gdy ktorys sasiad, przez przypadek, raz sie
    > zle zachowa policja przyjedzie, wlepi mandat i po sprawie. Na jakiej
    > zasadzie Ty masz byc bezsilny? Policja nie przychodzi bo jej sie nie
    > chce? Przeciez bylo wezwanie. Policjanci, ktorzy przyjda sa glusi? Nie
    > slysza rozrabiajacego dziadka?

    Wcześniejsze telefony na komendę policji(najczęściej w nocy) pozostały
    bez odzewu. Prawdopodobie dlatego że dzwoniącymi były osoby starsze,
    przeważnie babcie itraktowano je jako : a babcia sobie coś ubzdurała itd).
    Zauważ że Policja interweniowała dopiero gdy zagroziłem że zrobię
    krzywdę dziadkowi.
    Interweniujący policjanci zachowali się bardzo w porządku(wezwali
    ambulans i dziadek został zabrany). Tylko jak wspomniałem to nic nie
    dało, bo o 9.00 rano był już w swoim mieszkaniu i to jeszcze bardzie
    wściekły.