  • Data: 2007-02-28 10:23:43
    Temat: Re: psychiczny sąsiad/zakłócanie spokoju
    Od: GaMar <gamar@konto_na_onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > no to nie sugeruj ze zainteresowali sie dopiero wtedy gdy zagroziles
    > uszkodzeniem sasiada.

    Ale to prawda.
    Fakt 1 - wcześniej w innych dniach(nocach) były przynajmniej 4 telefony
    na policje(od starszych kobiet)z prośbą o interwencję. Bez skutku.
    Fakt 2 - mój telefonem był TRZECIM telefonem tej nocy
    Fakt 3 - gdy ja zadzwoniłem o 3.00 totalnie wk...ny i zacząłem w te słowa
    "Albo wy interweniujecie albo ja pójdę piętro wyżej pociągnę drzwi skopa
    i uspokoję sąsiada. " itd.
    Tak naprawdę znacznie ostrzejsze słowa padły
    Policjant przyjmujący zgłoszenie, powiedział
    "Widzę że Pan jest bardzo zdenerwowany,... Już wysyłam radiowóz".
    Prawdopodobnie gdybym zaczął tak jak moje sąsiadki "proszę o uciszenie
    sąsiada" czy coś w tym rodzaju, do takiej interwencji by nie doszło.

    Więc, co zareagowali dopiero po trzecim telefonie, wk...nego młodego
    faceta(a nie starej babci), który mówił że chce uszkodzić sąsiada.