    Date: Fri, 23 Apr 2010 00:40:30 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu

    (22.04.2010 21:25), niusy.pl wrote:
    [...]
    > Jak mogę dostać szybciej jeśli najpierw musi iść do pośrednika a dopiero
    > potem do mnie ?

    W "normalnych okolicznościach handlowych" sytuacja kiedy w chwili zakupu
    masz wiarygodną informację o tym że pieniądze są już opuściły kieszeń
    klienta, ale do twojej kieszeni dotrą np. po 7 dniach jest więcej warta
    niż taka kiedy pieniądze masz np. po 3 dniach, ale do tego czasu nie
    masz pewności czy klient zapłaci czy nie.

    Oczywiście inaczej jest, jeżeli ktoś prowadzi działalność na granicy
    płynności finansowej.

    p. m.