  • Data: 2010-04-22 06:28:45
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-21 23:09, niusy.pl pisze:
    > Pierdoły do kwadratu. Jak ktoś wpłaci na moje konto w banku to te
    > pieniądze mam i mogę z nimi zrobić co chcę. Jak wpłaci pośrednikowi to
    > on je ma a nie ja.

    Skup się.... Jak zrobię Ci przelew na Twoje konto w piątek wieczorem, to
    dojdzie do ciebie koło poniedziałku popołudnia. Do tego komplikacje przy
    innych płatnościach niż PzA powodują, że nieraz płaciłem dobre kilka dni
    później. Przy PzA klikam od razu. Więc realne opóźnienie przy starej
    metodzie mogło wynosić i ponad tydzień.

    Jak zrobię ci przelew na PzA to masz od razu w piątek cynk i możesz w
    sobotę pakować towary. A jak sobie przelejesz na swoje konto to też
    będziesz miał np. w poniedziałek.

    Więc masz dzięki PzA:

    a) Zadowolny klient, który nie musi się wyginać z innymi płatnościami

    b) Natychmiastowe informacje o płatności, a nie dopiero jak kasa dojdzie
    na konto

    c) zachętę dla klientów do szybkiego płacenia

    Jak się coś wystawia do sprzedaży na 2 tygodnie, liczy z regulaminem
    pozwalającym nawet na 7 dniową zwłokę w KONTAKCIE (a dopiero po
    kontakcie przelew), to nie można nagle marudzić, że pieniądze nie są w
    pół sekundy na Twoim koncie. W moim przypadku PzA to raczej
    przyśpieszyło moje płacenie, więc ja to widzę odwrotnie.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek