  • Data: 2010-04-22 05:45:18
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: tomekr <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niusy.pl pisze:

    > Pierdoły do kwadratu. Jak ktoś wpłaci na moje konto w banku to te
    > pieniądze mam i mogę z nimi zrobić co chcę. Jak wpłaci pośrednikowi to
    > on je ma a nie ja.

    Co więcej, jeżeli pośrednik finansowy nie wywiąże się i nie przeleje
    pieniędzy sprzedającemu (bankructwo, problemy z płynnością, błąd w
    systemie, hackerzy, działanie celowe "zablokowanie konta" itp.) to
    oznacza że kupujący NIE ZAPŁACIŁ i sprzedawca ma prawo domagać się od
    niego zapłaty.

    Przelew na konto w banku jest pewny, bo pojawienie się kwoty na koncie
    sprzedawcy oznacza że zostało zapłacone.