  • Data: 2010-04-22 06:35:23
    Temat: Re: Allegro - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-21 22:25, Marcin Wasilewski pisze:
    > Ale to dotyczy jedynie zakupu na wielu aukcjach JEDNEGO sprzedaj?cego.

    A tak, to wiem. Mi chodzi o globalne łączenie. Skoro całość trafia i tak
    na konta allegro, to mogłoby to być zrealizowane całościowo.

    > Ale przyznam, ?e np. w przypadku zakupu element?w elektronicznych, gdzie
    > czasami zam?wienie to kilkana?cie - kilkadziesi?t r?nych pozycji, to opcja
    > ta bardzo si? przydaje.

    No oczywiście lepsza taka opcja niż żadna, ale lepsza byłaby masowa
    jednorazowa płatność. Kupowałem tydzień temu z 20 książek i trochę się
    naklikałem, to wiem. Wiem też, że gdyby nie PzA to w ogóle bym nie
    kupował, bo klikanie PzA jeszcze jakoś dałem radę, ale zwykłe przelewy
    to bym olał na 100%.

    Stąd moje twierdzenie, że PzA przyspiesza transakcje i zwiększa pulę
    klientów, a nie odwrotnie, jak twierdzą malkontenci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek