  • Data: 2006-01-09 14:13:06
    Temat: Re: przychodzę na piwo...
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43c26275$1@news.home.net.pl...
    > Popros o paragon lub fakture:)
    > Zobaczysz jaka bedzie reakcja:)

    Możesz rozwinąć, bo sama jestem ciekawa? Z tym paragonem mam iść do babci
    klozetowej? Latem sama się nad tym zastanawiałam, ponieważ często podczas
    spaceru zachodzimy sobie do pewnego baru przy plaży. Całe lato funkcjonuje
    tam toaleta, w tym samym budynku, co knajpka, ale z osobnym wejściem i
    oczywiście płatna 1 zł. Natomiast całą zimę czynna jest toaleta darmowa-z
    wejściem od głównej sali. Niestety ta toaleta "psuje" się zaraz z nadejściem
    ciepłych dni i wystawieniem stolików na zewnątrz :)) Więc jak to dokładnie
    jest?

    Pozdrawiam
    Orka