  • Data: 2002-05-01 08:22:34
    Temat: Re: przekręty pracodawcy
    Od: "=MW=" <s...@n...contact> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "str" <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3ccf2b25_3@news.vogel.pl...
    > ...zapewne moja wypowiedź naruszy zasady netykiety ... ale ...
    > mimo wszystko napiszę :
    > !!!! p***icie Hipolicie !!!!
    ocenzurowano :)

    > od 12 lat jestem pracodawcą ; ... tak durnych postów jeszcze nie
    > czytałem.
    > Dla uczciwego-rzetelnego-sumiennego pracodawcy ...
    > liczy się kolejno:
    > 1) klient
    > 2) pracownik
    > 3) dostawca-hurtownik
    > 4) potrzeby własne pracodawcy.
    Tak, ale to już problem pracodawcy, że nie widzi potencjału tkwiącego
    w pracownikach i nie potrafi uczciwie go wykorzystać. A nie jest to
    jednak powodem aby temu pracodawcy zaszkodzić - co byłoby
    zwyczajnym podcinaniem gałęzi na której się siedzi. Bezrobocie 20%
    to i pracodawca ma wczym wybierać - jak kiedyś spadnie do 5% to może
    wszyscy pracodawcy nauczą się, że lojalny pracownik jest cenny.

    pzdr
    M.Wisniewski