  • Data: 2003-07-24 18:01:56
    Temat: Re: przejechanie psa
    Od: "skandal" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (podkreślenia moje - wynika z nich, że łażenie po chodniku z psem
    latającym
    > luzem to też łamanie ustawy o ruchu drogowym)

    no jasne
    to jeszcze o taka rzecz sie zapytam jak juz sie do watku wlaczylem :)
    jak sa traktowane zwierzeta dzikie? jesli potrace takowe a stal zank
    ostrzegajacy przed nimi to czy jest to moja wina?
    i czy na autostradzie (hehe o czym ja tu pisze) gdzie jest obowiazek
    zabezpieczenia jezdni przed wszelkimi 'niespodziankami' jesli by mi sie cos
    takiego przytrafilo to moge pociagnac za to do odpowiedzialnosci
    odpowiedznie wladze administracyjne

    pozdrowka
    skandal