    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedawnienie roszczenia
    Date: Tue, 15 Dec 2009 14:25:12 -0000

    "Thomas" <t...@g...com> wrote in message
    news:735270ca-793e-4771-8ed6-4d1228de500e@9g2000yqa.
    googlegroups.com...
    > Moje pytanie jest następujące: co można było w takiej sytuacji zrobić?
    > Mimo, że postąpiłem zgodnie z prawem (może trochę nie etycznie, ale
    > zgodnie z prawem) - zostałem praktycznie zmuszony do spłacenia
    > przedawnionego zadłużenia.

    oni zatrzymali twoje pieniadze "może trochę nie etycznie, ale zgodnie z
    prawem" przeciez

    mogles nie placic, masz podpisana umowe z ktorej wynikaja ich obowiazki i
    tego sie trzeba bylo trzymac, moze troche by to trwalo i sprawilo nieco
    problemow, ale myslisz ze nieplacacy odbiorca nie jest problemem dla nich?

    kali sie klania...