  • Data: 2009-12-15 15:15:46
    Temat: Re: przedawnienie roszczenia
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 16:03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Nie widz tutaj znamion wymuszenia.

    No wyłączenie - zapewne bezpodstawne - prądu nie jest wymuszeniem? I
    jest zgodne to z zasadami współżycia, nie mówiąc już o stosunkach z
    konsumentem? Ja nie mówię o wymuszeniu w sensie karnym, ale
    niewątpliwie dostawca ograniczył znacząco możliwość dobrowolnego
    decydowania przez dłużnika, czy chce spełnić świadczenie, czy nie.