eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzedawnienie roszczenia › Re: przedawnienie roszczenia
  • Data: 2009-12-15 14:55:43
    Temat: Re: przedawnienie roszczenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    przypadek pisze:

    > Wyślij do nich zastrzeżenie, że wpłaciłeś pieniądze jedynie wobec
    > przymusowej sytuacji, w której z ich winy się znalazłeś i że ta
    > wymuszona wpłata wobec tego w żaden sposób nie może być uznana za
    > spełnienie świadczenia, uznanie długu bądź zrzeczenie się zarzutu
    > przedawnienia. Zażądaj zwrotu wpłaconej kwoty jako bezpodstawnego
    > wzbogacenia, a następnie dochodź tego w sądzie. Powiadom też o
    > sytuacji UOKIK.


    Przyjęcie przedawnionej należności nie jest bezpodstawnym wzbogaceniem.

    W normalnej sytuacji klient podpisałby umowę z innym dostawcą. Ale
    chyba takiej możliwości nie ma. Trzeba się zatem zastanowić, na ile
    operator może odmówić podpisania umowy "bo mu się klient nie podoba" (co
    do zaległych należności zawsze można by twierdzić, że zostały zapłacone,
    nie powinno to być powodem odmowy podpisania umowy).

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1