  • Data: 2004-04-12 18:45:30
    Temat: Re: proszę o poradę z KRiO
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5ejto$j8u$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jędrek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:c5e23v$kru$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Rozumiem, kodeks rodzinny i opiekuńczy jest nader skromny i mało precyzyjny.

    Posiadam wyższe wykształcenie, mam swój wielki dom, samochód, komputer itp.
    Nigdzie nie pracuje. Utrzymuje mnie moja żona i matka. One są nieźle
    ustawione.

    Matka dziecka jest po podstawówce, mam dowody iż dzieko przebywało w
    szpitalu z powodu anemii z niedożywienia. Pieniądze dobrowolnie wysyłałem
    jej od chwili urodzenia się dziecka. Lecz ona chciała więcej. Ja sie
    postawiłem. Ona do sądu. Sąd zrobił to co musiał.
    Alimenty sa 300 zł Ja jej tyle właśnie posyłałem, lecz nieoficjalnie. Mam
    wszelkie dowody na to iż interesowałem się dzieckiem. Sąd przy orzekaniu,
    oświadczył "że jestem prawym człowiekiem i interesowałem się dzieckiem".
    itp.

    W zamyśle miałem nadzieje, iż kiedyś ona znajdzie jakiegoś faceta i z nim
    będzie. Znajdzie ojca dla swego dziecka. Ja ze swej strony zaopatrywałbym je
    w środki do życia, ale tak się nie stało. Teraz ja jestem oficjalnym ojcem.
    Stąd moje pytanie.

    Matka ma podstawowe wykształcenie, wynajmuje jeden pokoik w mieście w którym
    mieszka wraz z synem i koleżanką jeszcze. Znalazła pracę i jedyne
    przedszkole, które jest akurat "po drodze do domku". Wcześniej dziecko
    przebywało u róznych "opiekunek" . Mam dowody, iż dziecko było świadkiem
    przemocy i alkoholu itp.

    to tyle.

    Powiedzcie gdzie mam skierować pierwsze kroki, aby "zabrać" jej dziecko.
    Oczywiście, że zapewnie o wiele lepsze warunki niż przedszkole i jej własna
    matka. Może sie uda.

    Pozdrawiam

    Jędrek