  • Data: 2004-04-13 10:20:41
    Temat: Re: proszę o poradę z KRiO
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oceniacie człowieka na podstawie kilku słów.

    A w jaki inny sposób mamy Cię oceniać na grupie_DYSKUSYJNEJ gdzie siłą nosną
    jest słowo?

    > Tak jak nasze sądy, są niemoralne.

    Jedyną osobą nader moralna jestes Ty, prawda?

    >Nadinterpretacja to jest główna wada ludzi
    > dotkniętych samotnością i przeżyciami podobnymi do opisywanych, lub
    > utożsamianych z nimi.

    To też nadinterpretacją moich słów - jak widać nie jesteś wolny od wad :PP

    > Nikt
    > nie zauważył w moim poście, iż dziecko przebywało w szpitalu z powodu
    > niedożywienia. Zapewne z głodu "uspokajało się w ramionach matki" upojonej
    > bimbrem.

    Ale wtedy Ci to nie przeszkadzało prawda? Dopiero jak sąd uznał Cię
    oficjalnie za ojca nagle poczułeś w sobie troskę? Nie wiedziałam że
    postanowienia sądu mają aż taką moc. Gdy dziecko znalazło się w szpitalu z
    niedozywienia zrobiłeś coś aby temu zaradzić? Kupiłeś mu odżywki? Dałes
    matce więcej pieniędzy? Zgłosiłeś gdzieś sprawę zaniedbywania dziecka?

    >matka dziecka do dzisiaj pali dużo papierosów. One zawsze są z
    > dzieckiem. Chlebek nie zawsze był.

    Jak wyżej

    HaNkA