  • Data: 2004-04-12 17:39:28
    Temat: Re: proszę o poradę z KRiO
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jędrek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5e23v$kru$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W postępowaniu sądowym, zostałem "szczęśliwym" ojcem. Matka dziecka
    > oświadczyła że jest moje i sąd przychylił się do opinii matki. Tak
    > więc mam dziecko. Zasądzono oczywiście alimenty itd. Sąd przyznał mi
    > pełne prawa rodzicielskie. Matka pracuje, ale dziecko posyła do
    > drogiego przedszkola, za które płaci zapewne z moich alimentów. Czy
    > mam prawo niezgodzić się aby dziecko chodziło do przedszkola, ale np.
    > aby miało swoją opiekunkę ? Moja matka chętnie by się zaopiekowała tym
    > dzieckiem podczas pobytu matki w pracy. Czy mam wpływ na taką sprawę ?
> [...]
    ostygnij trochę ...
    jeśli rzeczywiście nie jest Twoje to walcz
    jeżeli jest Twoje to niestety ..... jeśli sam nie chcesz być
    odpowiedzialny , to ktoś musi Cię przywołać do porządku

    zupełnie osobną kwestią jest wysokość alimentów, ale tutaj nie dałeś
    jakichkowliek informacji
    ani ile one wynoszą ani też ile zarabiasz .........

    zasadniczo na opiekę nad dzieckiem IMO nie masz żadnych szans