eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o poradę jak to ugryżć (dowóz dziecka niepełnosprawnego do szkoły - zwrot kosztów) › Re: proszę o poradę jak to ugryżć (dowóz dziecka niepełnosprawnego do szkoły - zwrot kosztów)
  • Data: 2011-12-31 12:07:12
    Temat: Re: proszę o poradę jak to ugryżć (dowóz dziecka niepełnosprawnego do szkoły - zwrot kosztów)
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jdl1nu$dqd$1@inews.gazeta.pl...

    > Taki mam pomysł. Jakby powiedzieć Wójtowi (na piśmie) że rodzice rozważają
    > możliwość dowożenia dziecka przez pracownika gminy - rozumiem że to będzie
    > 2krotny dojazd.

    Moim zdaniem autorowi chodziło o coś innego. Gmina zwraca obecnie koszt
    przejazdu dom - szkoła (rano) i szkoła - dom (popołudnie).
    Autor chciałby, żeby gmina zwracała koszt przejazdu dom - szkoła - dom
    (rano) i dom - szkoła - dom (popołudnie).

    Po otrzymaniu zapewnienia że jest taka
    > możliwość, należałoby z innej beczki zapytać ile podatnik będzie musiał
    > zapłacić za 2 przejazdy, amortyzacje auta i kierowce.

    Gminny bus nie musi wracać do domu dziecka (rano) i nie musi zaczynać kursu
    z domu dziecka (popołudnie), więc nie ponosi dodatkowych kosztów.

    Z różnicy kosztów
    > poniesionych przez gminę a transport własny powinno wyjść ze wersja
    > rodziców jest tańsza. wtedy można by Wojtowi zarzucić niegospodarność - na
    > piśmie....

    Tia... Szczególnie jak się okaże, że bus i tak dojeżdża po inne dziecko w
    pobliżu i w zasadzie gmina nie ponosi dodatkowych kosztów...
    Jeszcze się okaże, że umowa z rodzicem jest taką niegospodarnością. ;-)