eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o poradę jak to ugryżć (dowóz dziecka niepełnosprawnego do szkoły - zwrot kosztów) › Re: proszę o poradę jak to ugryżć (dowóz dziecka niepełnosprawnego do szkoły - zwrot kosztów)
  • Data: 2011-12-30 19:00:14
    Temat: Re: proszę o poradę jak to ugryżć (dowóz dziecka niepełnosprawnego do szkoły - zwrot kosztów)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz proszę Państwa o pomoc - jak to "ugryżć" - jak wymóc na Wójcie
    > zwrot rzeczywistych kosztów (rodzic dostaje tylko ich połowę). Jakich
    > argumentów użyć i jak sie odwołać od decyzji wójta (umowa na jednokrotny
    > przejazd).
    > Wdzięczny będę za linki do orzeczeń sądów, do opisanych identycznych
    > spraw, może ktoś z Państwa umiałby się tym zająć
    Taki mam pomysł. Jakby powiedzieć Wójtowi (na piśmie) że rodzice
    rozważają możliwość dowożenia dziecka przez pracownika gminy - rozumiem
    że to będzie 2krotny dojazd. Po otrzymaniu zapewnienia że jest taka
    możliwość, należałoby z innej beczki zapytać ile podatnik będzie musiał
    zapłacić za 2 przejazdy, amortyzacje auta i kierowce. Z różnicy kosztów
    poniesionych przez gminę a transport własny powinno wyjść ze wersja
    rodziców jest tańsza. wtedy można by Wojtowi zarzucić niegospodarność -
    na piśmie....

    ToMasz