  • Data: 2004-12-14 08:24:51
    Temat: Re: problem z domeną
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <w...@p...KOM> napisał w wiadomości
    news:cpm6tt$89l$1@inews.gazeta.pl...

    > "narazie fajnie nam sie współpracuje, ale nie podoba nam sie to ze TY masz
    > strone WWW."ABC".PL nie dalismy ci na to oficjalnej zgody i teraz musisz
    > COŚ
    > z tym zrobic"
    >
    > Facet jawnie straszy, ze jak mój kolega nic nie zrobi, to dobra współpraca
    > ( i owocna finansowo) moze zostac zakończona. Prosze powiedzcie mi jak to
    > jest w swietle prawa. domena była wolna, ale napewno "ABC"jest nazwą
    > zastrzeżoną. kto ma racje? wiem ze _kiedys_ było cos takiego z
    > "microsoft.pl" - domena nie nalezała do firmy bila g.

    bylo juz wielokrotnie, jesli twoj koleg pod ta domena ma serwis ktory
    swiadczy badz reklamuje uslugi jakie robi firma abc, moze miec problem a w
    najlepszym przypadku stracic domene, jednak jesli zlikwiduje wszystko i
    wystawi pob tym adresem cokolwiek co nie bedzie sie kojazylo z dzialanoscia
    firmy abc, albo plansze z tekstem domena na sprzedaz, tamten moze mu skoczyc

    moze jeszcze zarobic na domenie, w tej materi obowiazuje prawo kto pierwszy
    ten lepszy, pod warunkiem ze dzialalnosci firmy i domeny sa rozne