    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Date: Sun, 17 Sep 2006 01:34:59 +0200

    Re to: Andrzej Lawa [Sat, 16 Sep 2006 23:01:47 +0200]:

    > Ale teraz karane jest też posiadanie, a nie tylko robienie ;->

    Kuźwa. Niewątpliwie posiadam. W ilości gdzieś chyba ze dwóch
    klaserów jak nie lepiej... I jest tam też mój brat, chyba kilka
    różnych kuzynek, a obawiam się, że trafiają się też zupełnie
    obce dzieciaki... Niektóre w dość wyzywających pozach :>

    A, mam zdjęcie kumpla, jak w wieku lat bodaj 4, próbuje siłą
    dociągnąć swojego fiutka do muszli klozetowej (bo za mały był)
    - to już pewnie pod ostre porno podejdzie, nie...?

    Kira (i tak powoli dojdziemy do amerykańskiej paranoi, w której
    zamyka się babcię bo kąpała nagiego wnuka... dalej nie wiem
    czy powinna go szorować przez majtki, czy jak...)