  • Data: 2005-05-13 13:05:12
    Temat: Re: problem studenta :((( - poprawione
    Od: "Janek" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dogadaj sie z uczelnia, ze oddasz po 150 zl za kazdy miesiac stupendium i
    > masz zproblem z glowy. nie beda mieli podstawy do domaga nia sie zwrotu z
    > powodu przekroczenia, skoro go nie bylo. Nie probuj sie tlumaczyc
    > nieznajomoscia przepisow, skoro korzystasz z jakiegos swiadczenia (prawa) to
    > musisz znac przepisy, ktore tego dotycza (bez zwgledu na to jak absurdalne
    > byc moga) :-)
    >
    > MaPia

    W tych przepisach nie ma ani slowa o stypendiach. Zeby to bylo jawnie
    napisane :/
    To jest dobry pomysl. Ale nie wiem czy to jest mozliwe na studiach, bo
    rozmawialem o tym z prodziekanem d/s studenckich, a on powiedzial ze przepisy
    okreslajace przyznawanie stypendia sa dosc scisle i nie jest to mozliwe. Moze
    pojde do jakiegos rektora to mi pomoze.
    dzieki