  • Data: 2005-05-13 12:44:08
    Temat: Re: problem studenta :((( - poprawione
    Od: "MaPia" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:024b.000008a7.42849708@newsgate.onet.pl...
    > Podczas wysylania wiadomosci cos poszlo nie tak i wyszly krzaki. To
    wysylam
    > jeszcze raz czytelniej napisane(przepraszam ze zle wyslalem poprzednio)
    >

    > Witam. Jestem studentem i z powodu dziwnie stworzonego prawa mam powazny
    > problem :( Szukam rozwiazania. Postaram sie to mozliwie krotko opisac.

    dogadaj sie z uczelnia, ze oddasz po 150 zl za kazdy miesiac stupendium i
    masz zproblem z glowy. nie beda mieli podstawy do domaga nia sie zwrotu z
    powodu przekroczenia, skoro go nie bylo. Nie probuj sie tlumaczyc
    nieznajomoscia przepisow, skoro korzystasz z jakiegos swiadczenia (prawa) to
    musisz znac przepisy, ktore tego dotycza (bez zwgledu na to jak absurdalne
    byc moga) :-)

    MaPia