  • Data: 2005-05-13 13:30:58
    Temat: Re: problem studenta :((( - poprawione
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    B. napisał(a):
    > IMO fakt otrzymywania stypendium naukowego nie ma nic do rzeczy w sprawach
    > dotyczących przyznawania pomocy socjalnej (na uczelni też są przecież dwa
    > rodzaje stypendium socjalne i naukowe - przyznanie komuś stypendium
    > naukowego nie pozbawia go przecież stypendium socjalnego bo inne w tym
    > względzie obowiązują kryteria przyznawania).
    Wiem ze to jest chore. Uczelnia w lizceniu dochodu studenta do
    stypendium socjalnego nie bierze jego ew stypendium naukowe. Ale
    "zewnetrzne" osrodki udzielajace pomocy - jak najbardziej. Jak sie
    dowiadywalem o stypendium unijne dla studentow to pani zajmujaca sie
    rozpatrywaniem wnioskow uswiadamiala mnie ze do mojego dochodu licza sie
    zapomogi socjalne otrzymywane z uczelni
    Jest to chore ale niestety tak jest

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl