  • Data: 2005-06-01 13:35:36
    Temat: Re: problem panorama firm
    Od: ":-\( :-\)" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "lemurek" <l...@B...pl> napisal w wiadomosci
    news:d7iu5u$ov3$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam problem, zamowilem reklame w panoramie firm (eniro), przyszli do
    > mnie przedstawiciele z oferta. zostala podpisana umowa, po czym po
    > miesiacu odeslano mi list kontrolny, sprawdzajacy poprawnosc danych
    > adresowych, ktore byly niemal w calosci bledne, a na umowie byly dobre.
    > po dlugich wyjsnieniach mialy byc poprawione. nie bylo odpowiedzi, po
    > czym postanowilem zrezygnowac z zamieszczenia reklamy. powiedziano mi ze
    > nie moge tego zrobic po uplywie tak dlugiego czasu i musze zaplacic 100%
    > ceny czyli ok 1600zl. to sa dwie linijki tekstu, kotry sie nie ukazal
> [...]

    Warunkiem wywiazania sie z umowy przez obie strony jest wykonanie w taki
    sposób, w jaki zostalo to okreslone w umowie. Jesli eniro nie zamiescilo
    reklamy zgodnie z Panskim zyczeniem (wg umowy), to znaczy, ze nie wywiazalo
    sie z umowy. W takim przypadku roszczenie eniro o zaplate jest bezzasadne,
    bez wzgledu na to, czy nawalilo w tej sprawie eniro, czy drukarnia czy
    jakikolwiek inny podwykonawca.

    tak wiec roszczenie eniro jest bezzasadne, proponuje wyslac do eniro listem
    poleconym z potwiedzeniem odbioru pismo informujace jasno i stanowczo o
    odstapieniu od umowy z przyczyn niewywiazania sie eniro z jej postanowien
    oraz wyrazna klauzuje o braku zgody (lub cofnieciu, jesli w umowie taka
    zgoda byla) na udostepnianie danych Panskiej firmy do jaichkolwiek innych
    podmiotów gopsodarczych (np. windykacyjnych) pod grozba wszczecia
    postepowania sadowego.

    Powinno poskutkowac.