eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Date: Fri, 13 Jan 2006 12:21:28 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 21
    Message-ID: <dq82fn$cnc$1@opal.futuro.pl>
    References: <dq6u2p$78k$1@news.telbank.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-sz-62-233-173-222.devs.futuro.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1137151287 13036 62.233.173.222 (13 Jan 2006 11:21:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2006 11:21:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358177
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1. DOstęp do Internetu nie jest usługą powszechną (PT)

    Dlaczego tak uważasz? Rozumując w ten sposób dostęp do telefonu też nie jest
    usługą powszechną...


    > 2. Ceny usług telekomunikacyjnych muszą być ustalane na podstawie
    > przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów (PT)

    Muszą, ale jak to zrobić?



    > 3. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie dostępu do rynku
    > przez sprzedaż usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub ich świadczenia
    > poniżej kosztów zakupu

    Powiedz tylko jak w przypadku dostępu do internetu określić koszt zakupu
    (wytworzenia) mając na uwadze tak dużą firmę?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1