  • Data: 2017-05-10 08:56:46
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:oeskuq$841$2@node1.news.atman.pl...

    > Przesadzasz - zapyta czy zmiany chcesz, a potem wpiszą co będą chcieli -
    > suweren chciał... więc potem nie będzie mógł narzekać.

    Wszystko zależy od pytania i trzeba uwzględnić że wiążące referendum jest ponad
    Konstytucją. Pytania do referendum nie podlegają żadnej kontroli przez TK lub Sąd
    Najwyższy.
    Stąd pytanie "Czy z dn: 01.01.2018 Trybunał Konstytucyjny ulega rozwiązaniu i
    wykreśleniu z Konstytucji?" Jest ważne i przy odpowiedzi TAK "uczeni w mowie i piśmie
    nie mają nic do gadania".
    Inne pytanie: "Czy z dn: 01.01.2018 każda obywatelka będzie miała prawo do aborcji na
    życzenia" i dodatkowo "Czy lekarz który odmówi aborcji automatycznie traci prawo do
    wykonywania zawodu?"
    Te pytania są ważne, tak samo jak np: pytanie "Czy przywraca się karę śmierci?" -
    pomimo międzynarodowych traktatów i protestu Kościoła.
    Jeszcze ciekawsze pytanie: "Czy jesteś za NATYCHMIASTOWYM wyjściem RP z UE?" TAK
    Polska wypowiada umowę o przystąpieniu do UE w trybie natychmiastowym. I co wyślą
    wojsko i wprowadzą okupację do czasu zakończenia negocjacji?