  • Data: 2017-05-08 19:56:11
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2017 o 08:45, Danusia pisze:

    > Nie jest to prawda, wiedzą to wszyscy prawnicy. Zgodnie z konstytucją po takim
    referendum jakiś klub zgłasza projekt ustawy o zmianie konstytucji zgodnie z wynikiem
    referendum. Każdy poseł który głosuje przeciw idzie natychmiast pod Trybunał Stanu
    który pozbawi go statusu posła. Poseł nie może głosować przeciw woli narodu wyrażonej
    w wiążącym referendum.

    Ale jakieś wsparcie? Nie to żebym kwestionował, ale... "czy jesteś za
    tym, żeby każdy poseł oddał połowę majątku a 1/4 najbogatszych trzy
    czwarte, ukrywających majątek rozstrzelać" i co?

    Shrek.