  • Data: 2006-01-27 06:37:31
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad>
    news:slrndtikuf.6c8.kira@falcon.3net-tech.eu.org...

    > Na razie wysylam go do mojego prywatnego ZOO, jak tylko
    > zgromadze calosc materialu ;) Powinien byc zadowolony:
    > kolejny serwer bedzie rozpowszechnial jego posty :>>>
    > Kira

    Acha - to polecam wątek: "2 dni 1-go PANA" z news:pl.sci.filozofia
    http://groups.google.pl/groups?q=author%3AksRobak&st
    art=0&scoring=d&num=100&hl=pl&lr=&as_drrb=b&as_mind=
    25&as_minm=1&as_miny=2006&as_maxd=26&as_maxm=1&as_ma
    xy=2006&filter=0&

    PS. Z książek też Pani wyrywa kartki i daje innym do czytania
    zdekompletowane?
    To analogia do blokowania postów wysyłanych poprzez Google.
    Edward Robak*