  • Data: 2006-01-27 20:54:33
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    news:drd9jo$e48$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <k...@o...pl>
    > Re to: ksRobak [Fri, 27 Jan 2006 07:37:33 +0100]:

    > Dobra, a może przestań truć i pokaż przykład takiego
    > "zablokowanego" posta?
    >
    > Kira

    Ależ z dziką rozkoszą Kochana Pani zaprezentuję dowód rzeczowy.
    Wymowa FAKTÓW jest wszak jednoznaczna. :-)
    Oto dowód:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=40313091
    a oto treść tego dokumentu:

    Re: egzamin

    "pawel" <h...@w...pl>
    s.com...

    > czyli nie mozna na grupe liczyc?

    Drogi Panie. Polski Usenet został podzielony więc wysyłając posta
    poprzez Google na grupę pl.sci.filozofia nie wysyłasz na pl.sci.filozofia
    tylko na pl.sci.filozofia
    dlatego też pańskich postów nie widać na grupie pl.sci.filozofia
    chociaż widać na pl.sci.filozofia.
    Dokładnie może to Panu wyjaśnić Kolega Agnorus który słynie
    z tego, że popiera takie podziały oraz oszołomów którzy tym sterują.
    Edward Robak*

    Autor: "ksRobak" <k...@o...pl>
    Data: 27 stycznia 2006 19:25:21
    /cytat.

    Post na który odpisywałem o identyfikatorze
    s.com...
    NIE JEST widoczny na serwerach które blokują posty.

    Sprawa dotyczy nie tylko grupy news:pl.sci.filozofia ale całego
    polskojęzycznego Usenetu - także pl.soc.prawo.
    Tak.
    Edward Robak*