  • Data: 2006-01-27 06:37:33
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad>
    news:slrndtil0v.6c8.kira@falcon.3net-tech.eu.org...
    > "ksRobak" <r...@w...pl>

    > Bo to ty chcesz czytac? Zgaduje.

    > Pomijajac to, ze nikt ci postow nie blokuje, chyba ze sa faktycznie
    > ewidentnym spamem (a wtedy blokowanie popieram) - calosc
    > powyzszej twojej wypowiedzi... i tak nie ma najmniejszego sensu.
    > Kira

    Srata tata.
    Ponieważ ktoś/coś blokuje wszystkie posty wysyłane poprzez Google
    to nikt żadnych postów nie blokuje. - cymes!
    Kto i gdzie uczył Pani takiej oszołomskiej nowomowy?
    PS. Język polski posiada znaki diakrytyczne ąćęłńóśżź
    ale oszołomów i cyklistów na polskojęzycznych Grupach Dyskusyjnych
    to oczywiście do niczego nie zobowiązuje. Co nie?
    Edward Robak*