  • Data: 2006-01-28 11:24:43
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rezist.com" <s...@p...com>
    news:drfc7l$ila$1@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > "ksRobak" <k...@c...pl>

    s.nowe-grupy&tid=8310549

    > czemu nie skoczysz na pl.news.admin? trzesiesz dupa ze Cie
    > "odetna" od usenetu zupelnie i nie bedziesz mial mozliwosci
    > publikowania tych swoich bzdur? :>
    > --
    > tomek nowak

    hahaha - :-)
    Wysyłasz mnie Pan na grupę moderowaną przez tych samych TROLLI
    którzy blokują posty ogłaszane poprzez Google.
    (dobrze się Pan czujesz?) ;)
    Przecież oczywiste JEST, że żadna samozwańcza władza nie zamieści
    słów krytyki
    "Dajcie nam władzę nad sobą a my udowodnimy, że już nigdy i nikomu
    jej nie oddamy" /ksRobak/
    Skoro się Pan prosisz o kolejne dowody to proszę bardzo:
    grupa news:pl.sci.fizyka wątek: Fizyka w zadaniach?
    Użytkownik "Adam Dziendziel" <a...@g...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:drfgjp$933$1@news.agh.edu.pl...
    cytat:

    Witajcie,
    istnieje może jakaś książka (zbiór zadań) do fizyki, która
    prezentuje podejście podobne "Analizy matematycznej w zadaniach"
    Krysickiego i Włodarskiego? Wkrótce będę musiał zacząć
    nadrabiać zaległości i potrzebuję czegoś, z czego mógłbym się
    nauczyć rozwiązywania zadań z fizyki. Może być po angielsku.

    PS. Dlaczego gdzieś wcina posty wysyłane przez Google Groups?
    --
    Pozdrawiam,
    Adam Dziendziel

    Czy Adam zapytał fizyków: "Dlaczego gdzieś wcina posty wysyłane
    przez Google Groups?"
    a więc
    czy istnieje fizyczna przyczyna tego zjawiska? :-)
    PS. całość oczywiście w kontekście: co jest prawem gdy nie ma PRAW?
    Edward Robak*