  • Data: 2006-01-28 12:53:53
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: R...@g...com (ksRobak) szukaj wiadomości tego autora

    "rezist.com" <s...@p...com>
    news:drfkoi$l9v$1@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > "ksRobak" <r...@o...pl>

    > <a...@g...gmail.com>

    > [...]
    > stek bzdurek

    > [...]
    > stek bzdurek
    >
    > zla odpowiedz, poprosze o nastepna
    > --
    > tomek nowak

    Kiepski byłby z Pana SĘDZIA Drogi Panie tomek gdybyś Pan
    każdy dowód rzeczowy traktował j.w..
    Proszę zamknąć oczy jak Temita i proszę położyć na Szalki
    Wagi Sprawiedliwości:
    z jednej strony FAKT blokowania postów ogłaszanych poprzez Google
    z drugiej strony NIC.
    Co przeważy? ;-)
    PS. cytowany post ma dalszy ciąg.
    Oto jego treść:

    pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka

> [...]

    > Witajcie,
    > [...]
    > PS. Dlaczego gdzieś wcina posty wysyłane przez Google Groups?

    To bardzo głęboko filozoficzne pytanie:
    JEST skutek - wcinanie postów wysyłanych przez Google Groups
    musi więc być FIZYCZNA PRZYCZYNA skoro skutek jest fizyczny.
    ZAMIAR wcinania nie skutkuje wcinaniem
    musi zaistnieć REALIZACJA (wdrożenie) ZAMIARU w CZYN.
    Musi być wykonana PRACA.
    pytanie:
    Co jest przetwornikiem tego zamiaru w czyn i gdzie ten przetwornik
    się znajduje??? :)
    Edward Robak*
    /cytat.

    Edward Robak*