  • Data: 2008-07-02 17:52:03
    Temat: Re: prawo - umowa na wykonanie zdjec do kalendarza
    Od: Greg <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Crosspost: pl.soc.prawo; pl.rec.foto.cyfrowa

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > 50% chciałeś napisać?
    > No i kumaty księgowy powinien kwit z 19% odrzucić.

    Ała... a co ma do tego znowu 19%? Znaczy się ma, ale 19% jest zawsze.
    Pytanie tylko od jakiej podstawy ma być naliczone. Od tej z potrąconymi
    20% kosztami, czy 50%? Nie kapuje dlaczego więc z 19% miałby odrzucić
    :-) Napiszę kwotę brutto i niech sami liczą. Co by nie wyliczyli będę
    zadowolony ;-)

    > Bo? :D

    Tego się nie da opowiedzieć. Musiałbym zdjęcie zrobić ;-)

    > To jest istny cyrk.

    To akurat rozumiem ;-)

    > Chodziło o to, że słowo "niekomercyjne" nie nadaje się
    > na zamiennik "reklamy bez zapłaty".

    O właśnie - prosty przekaz, to rozumiem i poprawiam :-) Dzięki za pomoc :-)

    pozdrawiam
    Greg