  • Data: 2008-07-02 23:40:14
    Temat: Re: prawo - umowa na wykonanie zdjec do kalendarza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jul 2008, Greg wrote:

    > Ała... a co ma do tego znowu 19%?

    Mea culpa. Wpadłem na tym do czego się przyczepiłem, czyli miało być 20% :)
    (idzie o KUP).

    > tylko od jakiej podstawy ma być naliczone. Od tej z potrąconymi 20% kosztami,
    > czy 50%? Nie kapuje dlaczego więc z 19% miałby odrzucić :-)

    Ano poplątałem 20% z 19% :(

    > Napiszę kwotę
    > brutto i niech sami liczą. Co by nie wyliczyli będę zadowolony ;-)

    :)
    Już pisałem - powinni Cię zmusić do podpisania rachunku z JUŻ WYLICZONYMI
    kwotami. Policzyć pewnie policzą, bo taki zwyczaj panuje, że
    podsuwa się wykonawcy gotowy rachunek, sporządzony *w jego imieniu*,
    a to że bez jego zlecenia jest już drobiazgiem ;)

    pzdr, Gotfryd