  • Data: 2004-03-14 09:44:58
    Temat: Re: prawo prasowe itp
    Od: "Tuvok" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    www.tuvok.prv.pl
    gg: 2380752
    'waiting for barbarians'
    Uzytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:c3188q$dff$1@news.onet.pl...

    > Jezeli osoba wydaje czasopismo, dziennik itd... to przeciez ponosi z
    > tego tyulu koszty zwiazne chocby z drukiem, jako osoba fizyczna nie
    > mozesz sobie tego odliczyc jako osoba prowadzaca dzialalnosc mozesz, nie
    > rozumiem idei wydawania gazety bez dzialalnosci, to jest bez sensu.

    to nie jest bezsensu bo
    1) prowadzac serwis internetowy na mala skale nie mam przychodow
    (przynajmniej na razie) wiec rowniez rozliczanie kosztow ktore sa znikome
    nie jest mi na reke
    2)wydajac gazetke np zakladowa, czy tez inna w minimalnym nakladzie rowniez
    moge nie posiadac dochodow i zajmowac sie tym jako hobby wiec prowadzenie
    dzialalnosci jest min nie na reke
    zreszta nawet jesli mialbym jakies tam przychody to prowadzenie dzialalnosci
    gosp. znaczaco podniosly by mi koszty (np zus itp) a przy malej skali
    dzialalnosci ten koszt moze stanowic wiecej niz pozostale koszty!!
    np. utrzymanie serwisu internetowego powiedzmy niech kosztuje nawet 500zl
    rocznie co jest niczym w porownaniu z kosztami ZUS`u

    Pozdrawiam
    Tuvok