  • Data: 2004-03-14 18:41:06
    Temat: Re: prawo prasowe itp
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To zalezy czy robisz to z zainteresowan czy chcesz sie z tego utrzymac:)
    Natomiast odzywa sie we mnie "dusza biznesowa":) i mam pytania- dlaczego
    prowadzac ten serwis internetowy nie ma byc tam reklam np a jesli
    mialyby byc to musza byc z tym zwiazane faktury,
    Nie rozumiem idei wydawania gazety zakladowej- bo jesli robisz to jako
    pracownik to firmy to moze byc to traktowane jako tweoje zajecie ale
    jesli robisz to z tylko z checi robiebenia czego stakiego to tak nie
    mozna, zadna firma nie podpisze z toba umowy na wydawanie gazety bez
    rozliczania faktur. Wydawca gazety jesli bys chcial robic to legalnie
    musi zarejestrowac tytul, wskazac redaktora naczelnego. Wg polskiego
    prawa wydawca gazety musi prowadzic dzialnosc, a czy to bedziesz
    drukowal w nakladzie 20 tys czy sam bedziesz drukowal na frukarce w domu
    to juz twoja sprawa.
    Pozdrowienia